ما در بازرگانی شاهکار همیشه تلاش میکنیم محصولات دقیقا مطابق با سفارش و انتظارات شما به دستتان برسد.
اما اگر کالایی که دریافت کردید شرایط مطلوب نداشت، میتونید طبق موارد زیر درخواست مرجوعی ثبت کنید.
⸻
• شما تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا فرصت دارید درخواست مرجوعی ثبت کنید.
⸻
کالا فقط در صورتی امکان بازگشت دارد که:
• استفاده نشده باشد
• سالم و بدون آسیب دیدگی باشد
• در بستهبندی اصلی خودش قرار داشته باشد
• تمامی متعلقات و لوازم جانبی (دفترچه راهنما، قطعات همراه، هدیهها و…) موجود باشد
⸻
• کالاهایی که پس از استفاده دچار آسیب شده باشند
• محصولاتی که بدون هماهنگی با پشتیبانی بازگردانده شوند
• کالاهایی که مهلت ۷ روز کاری برای مرجوعی آنها سپری شده باشد
• محصولاتی که در توضیحات آنها ذکر شده «غیرقابل مرجوعی»
⸻
• اگر اشتباه از طرف بازرگانی شاهکار باشد (مثل ارسال اشتباه، خرابی اولیه یا مشکل فنی)، هزینه ارسال برگشتی بر عهده فروشگاه خواهد بود
• اگر دلیل مرجوعی تغییر نظر یا تصمیم مشتری باشد، هزینه ارسال مرجوعی بر عهده مشتری خواهد بود
⸻
میتونید درخواست خودتون رو از طریق یکی از راههای زیر ثبت کنید:
• تماس با پشتیبانی
• تماس با مدیر سایت و فروشگاه: ۰۹۱۲۱۸۹۲۰۶۷
• چت از طریق واتساپ یا تلگرام
پس از ثبت درخواست، تیم پشتیبانی شما رو راهنمایی میکنه و آدرس بازگشت کالا رو اعلام میکنه.
⸻
پس از دریافت کالا و تأیید سلامت آن توسط تیم شاهکار، مبلغ پرداختی شما حداکثر تا ۷ روز کاری به حسابتان عودت داده میشود.
⸻
قبل از ثبت سفارش، مشخصات و تصاویر محصول را به دقت بررسی کنید.
اگر ابهامی دارید، میتونید از طریق راههای ارتباطی با تیم پشتیبانی در تماس باشید تا تجربه خرید شما شفاف و رضایتبخش باشه.